Zielona Szkoła W Tatrach klas 4a, 4c i 6b.

ZIELONA SZKOŁA kl. 6b /21-25.05.18r./

21 maja 2018 r. wyruszyliśmy w podróż w góry na Zieloną Szkołę. W wyznaczonym dniu o godzinie 7.30 zebraliśmy się pod naszą szkołą, po sprawdzeniu obecności wsiedliśmy do autokaru i udaliśmy się w drogę. Po dwóch godzinach jazdy dotarliśmy do Zakopanego.

Wypoczynek rozpoczęliśmy od zabawy w grę ”Zakopane Quest” na Krupówkach.

Następnie ruszyliśmy na Gubałówkę. Gubałówka wznosi się na wysokość 1126 m. n. p. m. w Paśmie Gubałowskim położonym w północno-zachodniej części Zakopanego. Widoki jakie rozciągają się z jej szczytu na Tatry są naprawdę niezapomniane.

Po dniu pełnym wrażeń pojechaliśmy do naszego ośrodka wczasowego ”Zbójnik” w miejscowości Murzasichle.

Nazajutrz naszym celem była Sarnia Skała, która ma wysokość 1377 m. n. p. m., wejście i zejście z tego szczytu było dla nas bardzo wymagające, ale nam się udało. To nie była jedyna niespodzianka tego dnia i gdy wróciliśmy do ośrodka rozpoczął się konkurs karaoke.

W trzecim dniu zostaliśmy na miejscu w Murzasichle. Graliśmy w różne gry m. in. ”Flagi” oraz ”Handel wymienny”. Wieczorem zamiast zwykłej kolacji mieliśmy ognisko wraz z muzyką góralską.

W czwartkowy poranek wyruszyliśmy do Doliny Kościeliskiej, na halę Ornak.  Po drodze mogliśmy podziwiać florę i faunę polskich Tatr. Ten wesoły dzień zakończyła dyskoteka.

Piątek był dniem pożegnalnym z górami, spakowani wyruszyliśmy na Termy Bania, gdzie przeżyliśmy świetną wodną zabawę. Niestety wszystko co dobre zawsze się kończy i musieliśmy wracać do Krakowa. Żałowaliśmy, że nasza przygoda już się kończy. Nie zapomnimy jednak wspólnie spędzonych chwil. To co widzieliśmy, to co zrozumieliśmy i tego co doświadczyliśmy nie da się nauczyć z żadnej książki ani podręcznika. Tam trzeba być samemu i to przeżyć. Samemu doświadczyć, by zrozumieć lepiej.