Konkurs Recytatorski oraz Konkurs Pięknego Czytania

27 XI 2019r. biblioteka szkolna zorganizowała Konkurs Recytatorski  oraz Konkurs Pięknego Czytania. Wzięło w nich udział 40 uczniów z klas: I – VIII. Dzieci miały za zadanie wygłosić z pamięci wiersz oraz przeczytać fragment prozy z literatury dziecięcej lub młodzieżowej.

Uczestnicy konkursów byli bardzo dobrze przygotowani i  zaprezentowali wysoki poziom. Wybrali ciekawe, przemyślane teksty.

Poszczególne miejsca przyznano w dwóch kategoriach:

< PIĘKNE CZYTANIE

< RECYTACJA

Uwzględniono również podział na grupy wiekowe.

Zwycięzcy otrzymają nagrody, które zostaną wręczone na apelu szkolnym.

Najlepsi recytatorzy będą reprezentować szkołę w dalszych etapach konkursów, które odbędą się w Dworku Białoprądnickim oraz w Wojewódzkiej  Bibliotece Publicznej.

WYNIKI

KONKURSU RECYTATORSKIEGO (etap szkolny)

KLASY: I – III

I miejsce   –  Mateusz Przepiórka – kl. 3b

II miejsce  – Ignacy Wilk – kl. 3b

III miejsce – ex aequo – Jan Czekaj – kl. 2b

Kaja Sabała – kl. 3a

KLASY: IV-VI

I miejsce – Patrycja Farbaniec – kl. 5a

II miejsce – ex aequo  – …… kl. 5a

Wiktor Bryła – kl. 6b

III miejsce  – Maja Kaźmierczak – kl. 5b

KLASY: VII – VIIII

I  miejsce – Bruno Socha – kl. 7b

II miejsce – Zuzanna Kryus – kl. 8a

III miejsce – Oskar Farbaniec – kl. 7c

Wyróżnienie – Michał Bondar – kl. 8b

WYNIKI

KONKURSU PIĘKNEGO CZYTANIA   (etap szkolny)

KLASY: I – III

I miejsce – Amelia Okoń – kl. 3b

II miejsce – Jagoda Radwańska – kl. 3b

III miejsce – Aleksander Kiszka – kl. 1b

Wyróżnienie – Oskar Kwaśniewski – kl. 1b

KLASY: IV – VI

I miejsce – Olga Szczęsna – kl. 5b

II miejsce – Emilia Kowalska – kl. 6c

III miejsce – Maciej Kania – kl. 6b

Wyróżnienie – Kamila Rymarz – kl. 5a

…… – kl. 6b

KLASY: VII – VIII

I miejsce – Bruno Socha – kl. 7b

II miejsce ––  ……. kl. 7a

III miejsce – Laura Lisser – kl. 7c

Wyróżnienie – Agnieszka Kania – kl. 8b

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *